Menü Bezárás

BRANDING EU - Branding and Extroversion of EU Enterprises

 

 

A BRANDING EU projekt célja olyan eszközök és tréning anyagok kidolgozása a célcsoport számára, amely fejleszti az extrovertált vállalkozói hozzáállást és a termékek, szolgáltatások márkáját, így az értékesítés növekedéséhez vezet, és az exporttevékenység elindítását, vagy növelését eredményezi.

Ezen kívül a projekt céljai:

  • Az extrovertált vállalati kultúra előmozdítása a partner országokban
  • Márka stratégiák kidolgozása és fejlesztése egy szervezet termékei vagy szolgáltatásai számára
  • Egy korszerű útmutató kidolgozása az extrovertált vállalkozói hozzáállásra és a márkaépítésre vonatkozóan, csakúgy, mint egy európai helyzetelemzés megfogalmazása, illetve hatásuk bemutatása más szervezetekben.

További információk a programról és az eredményekről – www.brandingeu.com